Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: “ΈΓΩ ΜΑΣΟΝΟΣ; ΖΗΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ”

Με μια ανακοίνωση διάψευσης που βγάζει ειδήσεις απαντά ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος στο δημοσίευμα της “Ελεύθερης Ώρας” και στη δημοσιοποίηση της “λίστας με τα 450 ονόματα των Ελλήνων Μασόνων”, μέσα στην οποία υπάρχει και το ονοματεπώνυμο του.
Η δήλωση αυτούσια. Νομίζουμε ότι έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και είναι πολύ αποκαλυπτική για το τι συμβαίνει στον πολιτικό βίο καθώς ο κ.Νικολόπουλος αποκαλύπτει ότι πολιτικοί είναι διαπλεκόμενοι με τον Τεκτονισμό. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι όχι μόνον δεν έχει σχέση με Μασόνους αλλά συνεχίζει να τους αντιμάχεται με αποτέλεσμα να γίνεται στόχος.

“Κυριακή 01 Δεκεμβρίου 2013
Προς «makeleio.gr»
κ. Στέφανο Χίο
Σχετικά με την «λίστα των 450 ονομάτων», που κατά την «έρευνα ανεξάρτητου ερευνητή» εμπλέκονται σε τεκτονικές στοές και μυστικιστικές οργανώσεις, ο Γ.Γ. του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, ανεξάρτητος βουλευτής, Νίκος Νικολόπουλος, δήλωσε:
«Πολλά έχω ακούσει και συνεχίζω να ακούω, ιδιαίτερα από την ώρα που υπήρξα ο μόνος μέχρι σήμερα Έλληνας πολιτικός σε θέση εξουσίας, που διαφώνησε ανοικτά με τα κελεύσματα της τρόικας και την υποταγή του πολιτικού συστήματος στους δανειστές, παραιτούμενος από την κυβέρνηση Σαμαρά
Μάλλον δεν περίμενα ποτέ όμως να ακούσω και… να μάθω ότι είμαι μασόνος (!!!), αφού ο βίος και η πολιτεία μου, από τα παιδικά μου χρόνια μέχρι σήμερα, είναι ένα “ανοικτό βιβλίο”, γεμάτο μόνο με πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες υπέρ πατρίδος και θρησκείας, και πάρα πολλές φορές ενάντια στους μασόνους και τις μασονικές στοές.
Από τότε που μικρός μαθητής των κατηχητικών σχολείων του π. Γερβάσιου, μοίραζα φυλλάδια ενάντια σε ξενόφερτες αιρέσεις και μυστικιστικές οργανώσεις, μέχρι σήμερα, που με όλη μου τη δύναμη, υποστηρίζω με όλη μου την ψυχή την μόνη λυτρωτική και δημοκρατική δύναμη της Ορθοδοξίας και της Ελληνορθόδοξης παράδοσης.
Στην Πάτρα, την πόλη που γεννήθηκα και ζω μέχρι σήμερα με την οικογένειά μου, όλοι γνωρίζουν ότι πολλές φορές, βρέθηκα μετωπικά αντιμέτωπος με αιρέσεις και οργανώσεις που αλλοιώνουν το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Μαρτυρίας.
Όλοι θυμούνται μάλιστα, πως έφτασα να καταγγείλω δια των Μ.Μ.Ε., ακόμα και αυτόν τον αείμνηστο και αγαπητό μου Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής ομάδας που συμμετείχα, όταν αυτός αποφάσισε να μιλήσει σε ξενοδοχείο των Πατρών, σε εκδήλωση «παραφυάδας της μασονικής στοάς». Και πλήρωσα ακριβά την επιλογή αυτής της μετωπικής μου σύγκρουσης με τέτοιες οργανώσεις. Αρκετοί γνωρίζουν ότι κάποιοι ισχυροί ποτέ δεν μου συγχώρεσαν – όπως και τώρα- ότι επίμονα ζητώ να ψηφισθεί νόμος που να απαγορεύει στους Μασόνους να αναλαμβάνουν Υπουργεία και δημόσια αξιώματα, καθώς πιστεύω απόλυτα ότι «όσοι έχουν δώσει όρκο στην στοά, πάνω απ’ όλα και όλους θα βάζουν τα Τεκτονικά τους προτάγματα και συμφέροντα. Εν τοιαύτη περιπτώσει όμως, «ου ότι δύνανται δύσιν κυρίοις δουλεύειν».
Πολύ πρόσφατα, σε δήλωσή μου για άλλο θέμα, τόνισα: «Χίλιες φορές καταδικασμένοι (από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια) επειδή κρατάμε τον σταυρό στα χέρια!». Το επαναλαμβάνω. Και προσθέτω: «Χίλιες φορές καταδικασμένοι, λοιδωρημένοι και συκοφαντημένοι, επειδή θα κρατάμε ψηλά τον σταυρό, μαζί με την γαλανόλευκη!».

Υ.Γ.: Παρακαλώ θερμώς για την δημοσίευση της απάντησής μου, ως ομολογία πίστεως στο Χριστό και στην Ελλάδας μας.
Ευχαριστώ.
Με τιμή
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Γ.Γ. Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου